REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ NAJDETE TADY
11. Reklamace zboží
1.1 Reklamací se rozumí uplatnění práva vyplývajícího z odpovědnosti za vady zboží. Prodávající odpovídá za vady zboží ve smyslu příslušných ustanovení zákona, zejména § 619 a násl. Občanského zákoníku (odpovědnost za vady prodané věci). Kupující má práva z odpovědnosti za vady podle příslušných ustanovení právních předpisů, zejména § 622 a násl. Občanského zákoníku.
1.2 Prodávající neodpovídá za ty vady zboží, které byly způsobeny opotřebením zboží v důsledku jeho běžného používání, nepřiměřeného užívání, nesprávné péče, poškození způsobeného domácími zvířaty nebo úmyslného poškození. Prodávající dále neodpovídá za vady zboží, které Kupujícímu oznámil před uzavřením kupní smlouvy.
1.3.1 Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího oznámením vady zboží zaslaným prodávajícímu doporučeně na adresu Kutlíková 13/A, 851 02 Bratislava nebo zaslaným e-mailem na elektronickou adresu Prodávajícího lebeddie@lebeddie.com.
1.3.2 V případě reklamace se Kupujícímu doporučuje, aby Prodávajícímu telefonicky oznámil, že zboží je vadné a jak se vada projevila. Na základě těchto informací bude Kupujícímu doporučeno, jak má při reklamaci postupovat.
1.4 Reklamované zboží musí být zasláno na adresu uvedenou v bodě 11.3.1, nikoli však na dobírku, ale jako balík, případně e-mailem či telefonicky dohodnout jiný způsob doručení. Zboží musí být vhodně zabaleno, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Ke zboží je třeba přiložit vyplněný Reklamační formulář, který spolu s jednoduchým postupem naleznete tady: REKLAMACE ZBOŽÍ.
1.5 Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní od data reklamace. Po uplynutí 30denní lhůty na vyřízení reklamace má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena celá částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.
1.6 Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v souladu s příslušnými ustanoveními právních předpisů, zejména § 18 a násl. zákona č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a o jejím vyřízení vydá co nejdříve potvrzení. Dnem uplatnění reklamace je den jejího doručení Prodávajícímu.
1.7 Prodávající je povinen vyřídit reklamaci jedním z následujících způsobů:
a) předáním opraveného zboží,
b) výměnou zboží,
c) vrácením kupní ceny zboží,
d) zaplacením přiměřené slevy z kupní ceny zboží,
e) písemnou výzvou k převzetí plnění,
f) odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.
1.8 Konkrétní způsob vyřízení reklamace bude dohodnut po posouzení reklamované vady zboží. Kupující bude o výsledku reklamace písemně informován ihned po jejím vyřízení.
1.9 Faktura za zboží slouží zároveň jako záruční list, pokud Kupující písemně nepožádá o vystavení Záručního listu. Faktura bude Kupujícímu doručena společně se zbožím.
1.10 Záruční doba na dodané zboží je 24 měsíců a začíná běžet od převzetí zboží Kupujícím.
1.11 Reklamovat lze pouze zboží zakoupené a zaplacené u Prodávajícího, které je ve vlastnictví Kupujícího.
1.12 Pokud Kupující není spotřebitelem, platí ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok.
1.13 Reklamace se považuje za vyřízenou, je-li reklamační řízení ukončeno předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo jeho odůvodněným odmítnutím.
1.14 Práva z odpovědnosti za záruční vady zanikají, pokud nebyla uplatněna v záruční době.
1.15 Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek a Prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli změnit bez předchozího upozornění Kupujícího.